Školska godina
2025./2026.
Planirani datum realizacije
22.01.2026
17.00 - 18.30
Lokacija
Centar izvrsnosti Splitsko-dalmatinske županije
Split
Ruđera Boškovića 20
Voditelj
Elvira
Sorić
Broj mjesta
20
Polaznik/a
3
Slobodna mjesta
17
Trajanje (šk.sati)
2
Načini provedbe
Uživo
Oblik obrazovanja
Radionica
Sažetak edukacije
Ova radionica usmjerena je na razvoj inovativnog i kritičkog mišljenja kroz integraciju kreativnih industrija i umjetne inteligencije u nastavni proces. Sudionici će istražiti kako spoj umjetnosti, dizajna, tehnologije i poduzetništva može potaknuti učenike na rješavanje stvarnih problema i stvaranje originalnih rješenja. Kroz praktične primjere i rad u timovima, polaznici će upoznati AI alate koji podržavaju kreativnost — od generiranja ideja do prototipiranja projekata. Sudionicima će se ponuditi teme iz različitog područja poučavanja na kojima će demonstrirati stečena znanja i usvojene vještine. Na kraju radionice, sudionici će osmisliti vlastitu nastavnu aktivnost ili mini projekt koji koristi elemente kreativnih industrija i umjetne inteligencije kako bi učenicima omogućio učenje kroz istraživanje, suradnju i inovaciju.
Područje obrazovanja
Odgoj i obrazovanje
informacijsko-komunikacijske tehnologije
umjetnost i kreativne industrije,
digitalna pedagogija,
STE(A)M obrazovanje
inovativne metodologije u nastavi
Mjesto događanja (Učionica)
Učionica informatike.
Ciljna skupina
Nastavnici svih predmetnih područja koji žele unaprijediti svoju nastavu primjenom kreativnih i digitalnih pristupa, s posebnim naglaskom na korištenje umjetne inteligencije i interdisciplinarno učenje.
Nastavnici, edukatori i stručni suradnici zainteresirani za integraciju umjetne inteligencije, dizajnerskog mišljenja i kreativnih industrija u obrazovni proces radi poticanja inovativnosti, suradničkog učenja i razvoja vještina rješavanja problema kod učenika.
Ishodi
Po završetku radionice, sudionici će moći:
Objasniti kako se koncept kreativnih industrija i umjetne inteligencije (AI) može primijeniti u obrazovnom kontekstu za poticanje rješavanja problema i inovativnog mišljenja.
Prepoznati načine na koje interdisciplinarni pristup (spajanje umjetnosti, tehnologije i poduzetništva) potiče kreativno i kritičko razmišljanje kod učenika.
Analizirati konkretne primjere dobre prakse u kojima se AI alati koriste za razvoj projektnih zadataka, dizajnerskog mišljenja i suradničkog učenja.
Primijeniti principe design thinkinga i AI-podržanog učenja u osmišljavanju nastavnih aktivnosti koje razvijaju vještine rješavanja problema.
Izraditi kratki prototip nastavne aktivnosti ili mini projekta koji uključuje AI alat i element kreativnih industrija (npr. digitalni dizajn, storytelling, glazba, film, moda, multimedija).
Evaluirati vlastite ideje i aktivnosti pomoću kriterija kreativnosti, inovativnosti i održivosti.
Ključne riječi
Umjetna inteligencija, kreativne industrije, problem solving, inovativno mišljenje, kritičko mišljenje.
Zahtjevi za provedbu
Zbog praktičnog rada za provedbu radionice potrebna su računala.
Napomene
Nemamo napomena.