Školska godina
2025./2026.
Planirani datum realizacije
14.02.2026
9.00-11.15
Lokacija
Centar izvrsnosti Splitsko-dalmatinske županije
Split
Ruđera Boškovića 20
Voditelj
Vesna
Dobronić
Broj mjesta
20
Polaznik/a
3
Slobodna mjesta
17
Trajanje (šk.sati)
3
Načini provedbe
Uživo
Oblik obrazovanja
Predavanje/Radionica
Sažetak edukacije
Radionica „Pitch – primjena u nastavi“ usmjerena je na profesionalni razvoj nastavnika kroz upoznavanje i primjenu pitch metode kao suvremenog didaktičkog alata. Pitch, kao oblik sažetog i strukturiranog izlaganja ideje, sve se češće koristi u obrazovnom kontekstu radi poticanja viših razina kognitivnog angažmana učenika, uključujući analizu, sintezu i evaluaciju sadržaja. Ova metoda omogućuje razvoj komunikacijskih kompetencija, prezentacijskih vještina, kreativnosti i kritičkog mišljenja, čime se doprinosi ostvarivanju ishoda učenja u skladu s kurikulumskim zahtjevima.
Sudionici će tijekom radionice steći teorijska znanja o vrstama pitcha, njihovim strukturnim komponentama te pedagoškim potencijalima. Kroz interaktivne aktivnosti, analizu primjera iz prakse i praktičan rad, nastavnici će osmisliti nastavne scenarije u kojima učenici koriste pitch kao oblik prezentacije ideje, rješenja problema ili projektne zamisli. Poseban naglasak stavlja se na razvoj kriterija za vrednovanje pitch prezentacija, kao i na strategije za njihovu integraciju u različite nastavne predmete i obrazovne razine.
Radionica je namijenjena nastavnicima osnovnih i srednjih škola, stručnim suradnicima i edukatorima koji žele unaprijediti svoje metode poučavanja primjenom inovativnih pristupa usmjerenih na aktivno i iskustveno učenje.
Područje obrazovanja
Integracija suvremenih metoda i oblika rada u obrazovni proces (aktivne metode učenja i poučavanja, mentorski rad, projektna nastava)
Mjesto događanja (Učionica)
Učionica koja ima mogućnost grupiranja (četiri člana)
Ciljna skupina
Nastavnici osnovnih i srednjih škola, stručni suradnici i edukatori koji žele unaprijediti svoje metode poučavanja primjenom inovativnih pristupa usmjerenih na aktivno i iskustveno učenje.
Ishodi
Sudionici objašnjavaju osnovne značajke, vrste i strukturu pitch prezentacija te razumiju njihove pedagoške potencijale u kontekstu suvremenog poučavanja.
Analiziraju primjere iz prakse i prepoznaju elemente učinkovitih pitch prezentacija, povezujući ih s ciljevima i ishodima učenja različitih nastavnih predmeta.
Primjenjuju načela pitch metode pri osmišljavanju nastavnog scenarija u kojem učenici koriste pitch za prezentaciju ideje, rješenja problema ili projekta.
Kreiraju kriterije i instrumente vrednovanja te procjenjuju učinkovitost primjene pitch metode u vlastitoj nastavi s ciljem unaprjeđenja nastavne prakse.
Ključne riječi
Prezentiranje ideje, inovativan didaktični alat
Zahtjevi za provedbu
Laptop, priključak, projektor, internet, papir A4 i B1 veličine, pisala različitih boja
Napomene
Radionica/predavanje koautorski su kreirale: Vesna Dobronić i Josipa Poduje.